,

دستگاه تردمیل را برای مبارزه با دیابت و چاقی انتخاب کنید!!

تردمیل-باشگاهی-آیرون-مستر-s600

اگر اضافه وزن دارید ممکن است از نظر روان شناسی هم دچار مکل شوید. ممکن است همیشه گوشه گیر باشید. بعضی از مسائل روزمره مثل گرم یا سرد بودن هوا و نگرانی های امنیتی در پیشرفت شما تاثیر بگذارد. حقیقت این است که شما هیچ گونه پیشرفت نخواهید کرد به این دلیل که مبتدیانی که در مرحله اول قصد شروع به ورزش با تردمیل را دارند یا انگیزه ندارند یا تنبل هستند. تردمیل قابلیت حمل ۲۵ کیلوگرم الی ۱۶۰ کیلوگرم را دارد. شما قبل از خریداری می توانید اطلاعاتی را کسب کنید که آیا برای شما مفید خواهد بود یا نه؟

۱۱۱

تردمیل یکی از ساده ترین و امن ترین راه برای رهایی از چربی های شکم است. اگر به طور مکرر و منظم از آن استفاده کنید در روند کاهش چربی ها شاهد خواهید بود. تردمیل یک صفحه نمایش مانیتور LED دارد که می توانید از پیشرفت خود مطلع شوید. به طور مثال اگر ۶ تا ۸ هفته به ورزش خود ادامه دهید شاهد کاهش ۱۰ درصد از چربی و ۱۰۰ کالری و افزایش ۳۰ درصد اکسیداسیون خواهید بود.

تردمیل یک تمرین بزرک قلبی است که به بهبود و سلامت قلب کمک می کند با این حالت قلب قوی تر رشد می کند و باعث کاهش استرس می شود. این کار باعث بهبود انعطاف پذیری مفاصل نیز می شود. وقتی که از تردمیل استفاده می کنید دیگر پیاده روی در بیرون یا کوهنوردی در مفاصل شما تاثیر نمی گذارد چون دیگر بدن شما به ورزش عادت کرده است.

w

بعضی از پزشکان تردمیل را به بیماران دیابتی پیشنهاد می کنند تا قند و چربی خون آن ها کاهش می یابد و از جهت دیگر عضلات آن ها همیشه متحرک باشد. ورزش با تردمیل به مدت ۲۰ دقیقه برای افراد دیابتی مناسب است با این دلیل که کبد به انتشار گلوکز ذخیره شده شروع می کند و این باعث صرف سوخت و ساز بدن می شود و سطح قند خون بیمار نیز کاهش می یابد.

آزمایشات انجام شده بر  روی افراد دیابتی نشان می دهد که علاوه بر کاهش قند خون دارو های مصرفی بیماران نیز کاهش یافته است. کار منظم با تردمیل کمک می کند تا دیگر هورمون ها نیز به طور منظم عملکرد خوبی داشته باشند. چرخه تمرین باید به طور منظم باشد تا سطح قند خون پایدار بماند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

در خصوص این مطلب نظری دارید؟
دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *